»» نسل جدید غولهای جنرال موتورز، شورولت تاهو، سابربن و جمس یوکان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1392
بازدید : 2148
نویسنده : امیر رضا اکبری

 ناوگان SUV های بزرگ جنرال موتورز برای سال 2015 شاهد یک تغییر نسل اساسی خواهد بود. خودروهایی که اکنون در بازار آمریکا سلطه طولانی مدتی در این کلاس دارند، ناچارند برای تطبیق بیشتر با محیط زیست و مصرف سوخت و سلایق جدید، تکانی به خود بدهند تا گرد پیری از آن‌ها دور شود!

 

جمس یوکان دنالی

جی ام اس یوکان دنالی


شورولت تاهو و سابربن و جی‌ام سی یوکان XL و یوکان دنالی (دینلای) را می‌توان دو زوج جنرال موتورز در این رده نامید. شورولت ها با عناصر افقی در طراحی نسبت به GMC ها که به نوعی با عناصر عمودی مشابه کادیلاک اسکالاد طراحی شده‌اند متمایز می‌گردند. سابوربن دارای فاصله بین دو محور 355 میلی متر بیشتر و طول کلی 500 میلی متر بیشتر از تاهو است. هر دو شورولت دارای هفت صندلی با فضای جای پای وسیع برای مسافران ردیف عقب و فضای جای بار تقریباً دو برابری نسبت به قبل هستند.

 

 

شورولت تاهو 2015

شورولت تاهو 2015


جمس ها نیز همین داستان را دارند. بدیهی است که مدل XL طول بیشتری دارد. استفاده از کروم و کابین لوکس‌تر با عایق بندی مناسب و کاهش سر و صدا، تریم داخلی با کیفیت‌تر، استفاده از پنل نمایش 8 اینچی، تجهیزاتی چون هشدار برخورد و سیستم کمک پارک نیز از ویژگیهای آن‌هاست.

 

 

2015 CHEVROLET TAHOE Interior

CHEVROLET TAHOE Interior


در مقایسه با اسلاف خود، این ماشین‌ها با سیستم انتقال قدرت کارامدتر، آیرودینامیک بهتر و بهینه سازی و پالایش کلی روانه بازار می‌شوند. این تغییرات دامن وانتهای سیلورادو 2014 و جی‌ ام اس سیرا را که از همین شاسی و ساختار بهره می‌برند را نیز می‌گیرد.

 

 


موتور 5.3 لیتری هشت سیلندر خورجینی که یک موتور کلاسیک آمریکایی محسوب می‌شود با تکنولوژی جدید EcoTec3 و با تزریق مستقیم سوخت، زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها، امکان غیر فعال سازی و خارج از سیکل کردن سیلندرها می‌تواند 355 اسب بخار نیرو و 519 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. مدرنیزاسیون موتور 6.2 لیتری V8 نیز توان آن را به 420 اسب بخار و گشتاور آن را به 623 نیوتن متر رسانده است. هر دو موتور با یک گیربکس هیدراماتیک شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند.

 

 

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com